Jednoduchá reklamácia

Ako na to krok za krokom

  • Niekoľko záležitostí je nutných

Začnite tým, že raklamovaný tovar dobre zabalíte. Nezabudnite tiež priložiť sprievodný dopis s presným popisom závady, využiť môžete vzor Odstoupení od kupní smlouvy,
Ďalej uveďte svoje kontaktné údaje pre komunikáciu s e-shopom a faktúru. V prípade, že budete zakúpený tovar posielať k reklamácii poštou, prípadne inou doručovacou službou, zašlite túto zásielku na adresu:

Adiel s.r.o.
Ostrovského 253 /3,
150 00 Praha 5

Berte, prosím, na vedomie, že použité produkty bez zjavnej vady nie je možné z hygienických dôvodov vracať. Ďakujeme za pochopenie.

  • Máte na to minimálne 24 mesiacov

Záručná doba sa počíta od okamihu prevzatia tovaru od dopravcu (prípadne vyzdvihnutia na odbernom mieste). Štandardná dĺžka záručnej doby je 24 mesiacov. Môže byť aj dlhšia. Túto informáciu nájdete na obale tovaru alebo v zmluve.

  • Napíšte nám, zavolajte alebo príďte osobne

Zatelefonujte na číslo +420 730 107 558 , napíšte email na obchod@adiel.sk alebo príďte za nami na adresu Ostrovského 253/3, Praha 5, budova Ženských domovov, 5. poschodie, číslo dverí 5000.

  • Nemáte faktúru? Nevadí

Ak u seba faktúru nemáte, nezúfajte. Sme schopní Vašu objednávku vyhľadať, ak uvediete všetky kontaktné informácie, vrátane čísla objednávky, postačí aj potvrdzovací email. V prípade platby kartou stačí výpis z účtu.

  • Reklamáciu máme povinnosť vybaviť do 30 dní

Akonáhle od Vás prvezmeme tovar, máme 30 dní na vybavenie reklamácie. Vami reklamovaný tovar bude postúpený k posúdeniu a v prípade uznania reklamácie Vám bude tovar vymenený, alebo Vám budú vrátené peniaze. Sami si môžete vybrať.

AKCIE, ZĽAVY A NOVINKY prednostne NA EMAIL